Proces
Voor elke groep worden de ‘user-needs’ opgesteld zodat we erachter komen welke informatie voor deze gebruiker het belangrijkst zijn. Omdat de service engineer het hardst verlegen
is om verbeteringen van het LMS zijn we hier het eerst mee begonnen. Hier hebben we enkele gesprekken gehad en daaruit zijn de eisen en wensen voor deze doelgroep gekomen.
Daarnaast hebben we ook gekeken naar andere dergelijke systemen van concurrenten en andere bedrijven om meer inzicht te kijken wat de mogelijkheden zijn en wat er nog meer getoond zou kunnen worden in het LMS.
Werkplaats display
ProcesOm te ontdekken wat mogelijkheden zijn voor CTOUCH om hun portfolio uit te breiden is een markt- en trendanalyse gedaan waaruit Industry 4.0, papierloos kantoor en 3d product-ontwerp de belangrijkste inzichten waren.Bij verschillende bedrijven zijn interviews...
Zelfscan IKEA
ProcesDe zelfscanners zijn voor IKEA een belangrijk onderdeel in de klantervaring in de winkel. Om deze ervaring te verbeteren hebben we een uitgebreide analyse gedaan van de huidige zelfscanners door observaties en interviews van klanten in IKEA. Hierbij zagen wij...
Start-up Pearing
Probleem & oplossing Slechthorenden kunnen vaak hun gehoor aanzienlijk verbeteren met een gehoorapparaat. Deze apparaten werken alleen niet goed in rumoerige gelegenheden zoals verjaardagen of in een druk restaurant. Een tafelmicrofoon met meerdere richtmicrofoons en...
App voor kindertuinen
ProcesStichting kindertuinen Delft is een verzameling van verschillende kindertuinen in Delft. Het aantal kinderen dat deelneemt aan deze kindertuintjes neemt steeds verder af. Een bijkomend probleem is dat de gemeente de subsidie verder heeft teruggedraaid, waardoor...